Think Kong dla marki Prima
Agencja social mediowa Think Kong będzie odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych marki Prima (Prima Poland).
Agencja będzie odpowiedzialna za całoroczne działania online dla Primy, których podstawowym założeniem jest budowanie rozpoznawalności i wizerunku marki w serwisie Facebook. Współpraca pomiędzy Think Kong a Prima Poland ma charakter długofalowy.
Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialny jest zespół Agnieszki Jałowiec, senior social media consultanta przy wsparciu Anity Wojtaś- Jakubowskiej, client service director agencji. Z ramienia marki Prima, wykonanie projektu nadzoruje Marek Ryfka, szef departamentu marketingu.
Prima, to już druga marka, obok Douwe Egberts, z portfolio D.E Master Blenders 1753, dla której pracuje agencja Think Kong (więcej na ten temat).
Obsługą mediową marki Prima od niedawana zajmuje się obecnie Havas Media (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: Think Kong dla marki Prima