SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

The Media insight obronił budżet mediowy Kauflandu

Dom mediowy The Media Insight, działający w strukturze agencji Mindshare Polska (GroupM/ WPP0 wygrał przetarg na obsługę mediową sieci sklepów Kaufland Polska. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej na początku ub.r.

The Media Insight będzie odpowiadać za zakup oraz optymalizację mediów offline i online. Będzie też realizować działania SEM oraz kampanie w social mediach.

O wyborze The Media Insight zdecydowała oferta przetargowa agencji oraz zadowolenie z dotychczasowej współpracy i jej efektów. Kaufland nie podaje szczegółów na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawnia też, na jak długo zawarto nową umowę o współpracy.

The Media Insight zajmuje się obsługą mediową Kauflandu od początku 2020 roku. Wtedy agencja w przetargu odebrała budżet tego klienta agencji Zenith (Publicis Media).

Kaufland ma w Polsce 226 sklepów.

Dołącz do dyskusji: The Media insight obronił budżet mediowy Kauflandu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl