The Media insight obronił budżet mediowy Kauflandu
Dom mediowy The Media Insight, działający w strukturze agencji Mindshare Polska (GroupM/ WPP0 wygrał przetarg na obsługę mediową sieci sklepów Kaufland Polska. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej na początku ub.r.
The Media Insight będzie odpowiadać za zakup oraz optymalizację mediów offline i online. Będzie też realizować działania SEM oraz kampanie w social mediach.
O wyborze The Media Insight zdecydowała oferta przetargowa agencji oraz zadowolenie z dotychczasowej współpracy i jej efektów. Kaufland nie podaje szczegółów na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawnia też, na jak długo zawarto nową umowę o współpracy.
The Media Insight zajmuje się obsługą mediową Kauflandu od początku 2020 roku. Wtedy agencja w przetargu odebrała budżet tego klienta agencji Zenith (Publicis Media).
Kaufland ma w Polsce 226 sklepów.
Dołącz do dyskusji: The Media insight obronił budżet mediowy Kauflandu