„Historie pisane smakiem” w rocznej kampanii reklamowej Tesco
Sieć marketów Tesco Polska startuje z kampanią reklamową pod hasłem „Historie pisane smakiem”. Motywem przewodnim akcji są prawdziwe historie pozwalające zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów. Za realizację kampanii odpowiadają Ogilvy&Mather i Mediacom.
Start kampanii poprzedziło badanie przeprowadzone przez ośrodek badawczy SW Research na zlecenie Tesco Polska. Wynika z niego, że 81,8 proc. badanych ma wspomnienia z dzieciństwa związane z przygotowaniem potrawy przez ukochaną osobę, a 80,7 proc. Polaków uważa, że poprzez jedzenie można okazać swoje uczucia względem innych. Dla 80,5 proc. ankietowanych wspólne jedzenie kreuje więzi między członkami rodziny.
Sieć Tesco kampanią „Historie pisane smakiem” chce podkreślić, że docenia rolę jedzenia. W jej ramach przez cały rok będą prezentowane kolejne historie ukazujące jak ważną częścią codziennego życia są dania, posiłki czy kulinarne przepisy.
- W Tesco zawsze stawialiśmy oferowaną przez nas żywność na pierwszym miejscu. Jesteśmy dumni z jakości naszych produktów i wiemy, jak ważne są kuchnia i jedzenie, by pomóc ludziom zbliżać się do siebie. "Historie pisane smakiem” stawiają żywność i kulinaria w centrum tego, co robimy i jak rozmawiamy z naszymi klientami - mówi Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska.
Pierwsza z opowieści pokazuje znaczenie tradycyjnych potraw podczas wielkanocnego spotkania rodzinnego - zaprezentowano w niej przepis na pieczoną kaczkę. Wszystkie przepisy, a także składniki z których mogą zostać przygotowane dostępne będą w dużych sklepach Tesco oraz na stronie tesco.pl.
Przedstawione w kampanii historie inspirowane są autentycznymi opowieściami klientów, dostawców czy współpracujących z Tesco organizacji społecznych.
Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy & Mather, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediacom. Kampania obejmuje telewizję, radio, prasę, outdoor, sklepy oraz internet i social media. Pierwszą reklamę telewizyjną wyreżyserował islandzki reżyser Arni Thor Jonsson.
Tesco Polska jest siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z blisko 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia około 25 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 3700 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 mln klientów.
Dołącz do dyskusji: „Historie pisane smakiem” w rocznej kampanii reklamowej Tesco