Tele Pakiet - wspólny pakiet reklamowy „Tele Magazynu” i „Kropki TV”
Polskapresse, wydawca dodatku telewizyjnego „Tele Magazyn” i Concept Publishing Polska, wydawca tygodnika telewizyjnego „Kropka TV, uruchomili reklamowy pakiet telewizyjny Tele Pakiet, gwarantujący dotarcie do czytelników obu tytułów.
„Tele Magazyn” ukazuje się w piątki z ośmioma dziennikami regionalnymi pod marką Polska”, zaś „Kropka TV” jest jedynym magazynem telewizyjno-poradnikowym sprzedawanym w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce (wydawana jest na zlecenie tej sieci).
Łączny nakład dwóch tytułów telewizyjnych to 1,2 mln egz., w tym nakład “Tele Magazynu” - kontrolowanego przez ZKDP - to 800 tys. egz.
Sprzedaż TelePakietu prowadzą: Biuro Reklamy Polskapresse w Warszawie oraz Biuro Reklamy Concept Publishing Polska.
Dołącz do dyskusji: Tele Pakiet - wspólny pakiet reklamowy „Tele Magazynu” i „Kropki TV”