„Kropka TV” w zmienionej odsłonie z pierwszym tomem „Willa Morena”
W sklepach Biedronka pojawiło się nowe, zrelaunchowane wydanie tygodnika „Kropka TV” (wydawanego na zlecenie Jeronimo Martins Polska przez P&P). Do całego nakładu dodano gratisowo pierwszy tom sagi „Willa Morena”.
To pierwsza zmiana grafiki „Kropki TV” od jesieni 2014 roku. Wydawca odświeżył szatę graficzną i logo tygodnika, rozbudował sekcję „Gwiazdy” i „Porady”. Dołożono też drugi grzbiet: „Kuchnia i kropka” zawierający przepisy kulinarne nadsyłane przez czytelników oraz odredakcyjne porady dietetyczne.
W obu grzbietach zamieszczane są także treści promocyjno-reklamowe sieci Biedronka. Do nakładu dołączono pierwszy tom polskiej sagi rodzinnej „Willa Morena” autorstwa Zbigniewa Zbikowskiego. Kolejne tomy liczącej ponad 20 tomów sagi nie będą już dołączane do tygodnika - dostępne m.in. w prenumeracie.
- Bacznie śledzimy rynek i pilnie wsłuchujemy się w głosy zarówno czytelników, jak i naszych partnerów z Jeronimo Martins Polska. Stąd decyzją o lekkiej modyfikacji kształtu magazynu. Nowa szata graficzna, pewne uporządkowanie treści wewnątrz magazynu i dokładniejsze sformatowanie tygodnika pod grupę docelową tytułu powinno pozytywnie zaskoczyć rynek – mówi Amadeusz Król, dyrektor zarządzający wydawnictwa P&P.
Magazyn liczy 100 stron w głównym grzbiecie i 16 stron w dodatkowym. Cena zostaje bez zmian: 1,99 zł. Relaunch „Kropki TV” jest wsparty ogólnopolską kampanią promocyjną w stacjach telewizyjnych, w sklepach Biedronka oraz magazynach Edipresse Polska i Edipresse Kolekcje. Tygodnik jest dystrybuowany wyłącznie w sieci sklepów „Biedronka”.
Dołącz do dyskusji: „Kropka TV” w zmienionej odsłonie z pierwszym tomem „Willa Morena”