Teekanne zmienia wizerunek
Marka herbaty Teekanne przechodzi rebranding. Zmianie uległ logotyp brandu oraz opakowania, za które odpowiada firma Cocoon.
Na nowym logotypie widnieje znany z komunikacji marki symbol czajnika. Na uproszczonym znaku widoczny jest również rok 1882, czyli data założenia firmy.
- Prowadząc naszą działalność, pamiętamy jednak o założycielach marki i jej wieloletniej tradycji, dlatego w komunikacji marketingowej podkreślamy ponad 135-letnie dziedzictwo Teekanne - mówi Joanna Fijałkowska, trade marketing manager firmy.
Zmiany objęły także wygląd opakowań produktów.
- Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej wyjechały już z naszej fabryki w Kokotowie i są dostępne w sklepach. Proces odświeżenia wizerunku dotyczy nie tylko rynku polskiego, ale całego koncernu Teekanne, dlatego herbaty wyprodukowane w naszej fabryce trafią również na rynki zagraniczne, m.in. do Czech, Słowacji i na Węgry – dodaje Joanna Fijałkowska.
Za przygotowanie logotypu odpowiada firma Cocoon.
Dołącz do dyskusji: Teekanne zmienia wizerunek