Tauron rusza z przetargiem mediowym, do wzięcia 9 mln zł
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok i powierzy jej budżet w wysokości 9 mln zł netto.
Przetarg spółki Tauron Sprzedaż dotyczy zawarcia tzw. umowy ramowej na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.
Budżet wynosi 9 mln zł netto (bez VAT).
Spółka planuje w postępowaniu wybrać dwie agencje, z którymi zawrze umowy ramowe. Powierzy im do obsługi budżet w wysokości 9 mln zł netto (bez VAT).
Będzie z nimi współpracować przez rok od momentu zawarcia umowy. Przetarg trwa do 16 grudnia br.
Obecnie obsługą mediową Tauronu zajmują się agencje Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu) wybrane do współpracy w październiku ub.r.
Dołącz do dyskusji: Tauron rusza z przetargiem mediowym, do wzięcia 9 mln zł