Szczecin szuka sponsora tytularnego do stadionu piłkarskiego, na początek zatrudni agencję
Władze Szczecina szykują się do wyboru sponsora tytularnego dla nowego piłkarskiego Stadionu Miejskiego. Teraz w przetargu chcą wybrać agencję, która im w tym pomoże.
Budowa nowego stadionu w Szczecinie rozpoczęła się w 2019 roku. Obiekt będzie nosić nazwę Floriana Krygiera, jednego z założycieli klubu piłkarskiego Pogoń Szczecin. Obecnie trwają ostatnie prace. Oficjalne oddanie stadionu do użytku zaplanowane jest na lipiec br.
Nowy obiekt będzie jednym z największych stadionów w Polsce - będzie mógł pomieścić 21 173 kibiców.
Władze Szczecina przygotowują się do wyboru sponsora tytularnego obiektu, który zapłacić za eksponowanie swojej marki. Obecnie rozpoczęły przetarg na wybór agencji, która doradzi im w procesie pozyskiwania sponsora.
Współpraca z wybraną w nim firmą ma potrwać ok. 9 miesięcy. Będzie podzielona na etapy. Etap I będzie obejmować zebranie danych niezbędnych do opracowania oferty sponsorskiej (dokumentacja zdjęciowa Stadionu Miejskiego, charakterystyka obiektu, wykazu podmiotów wyłączonych z ofertowania ze względu na bezpośrednie relacje zamawiającego) oraz opracowanie oferty sponsorskiej.
W II etapie ma zostać opracowana i przedstawiona koncepcja prowadzenia działań zmierzających do pozyskania sponsora tytularnego, dystrybucja oferty sponsorskiej, rozeznanie rynku w zakresie podmiotów potencjalnie zainteresowanych
współpracą z władzami Szczecina i prezentacja oferty. Wtedy też wybrana firma będzie musiała przygotować listę minimum 3 firm
zainteresowanych współpracą sponsorską z władzami Szczecina.
Etap III będzie obejmować negocjacje z podmiotami zainteresowanymi, rekomendacje co do wyboru sponsora, przygotowanie umowy. W IV etapie zaplanowane negocjacje z potencjalnym sponsorem.
Władze Szczecina wymagają, by na liście potencjalnych sponsorów tytularnych nowego stadionu nie było tych firm, z którymi miasto już współpracuje.
Umowa ze sponsorem stadionu ma zostać zawarta w I kwartale 2023 roku, a umowa z nim będzie obowiązywać minimum 3 lata.
Przetarg na doradcę władz Szczecina trwa do 23 maja br., a jedynym kryterium wyboru jego zwycięzcy jest cena.
Dołącz do dyskusji: Szczecin szuka sponsora tytularnego do stadionu piłkarskiego, na początek zatrudni agencję