Superbohaterowie w wiosennej odsłonie kampanii Oponeo.pl (wideo)
Serwis Oponeo.pl rozpoczął wiosenną kampanię reklamową pod hasłem „Nie potrzebujesz superbohaterów, by zadbać o bezpieczeństwo Twoje i Twojej rodziny". Przygotowały ją firmy ICE Images, Lemon Film i Hackett Hamilton.
Kampania zwraca uwagę na konieczność wymiany opon w newralgicznych porach roku, podkreślając, że najlepiej kupić je na Oponeo.pl.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Hackett Hamilton. - Pracując nad kreacją staraliśmy się zadbać zarówno o komunikację prostoty i funkcjonalności platformy Oponeo.pl, jak i o warstwę emocjonalną i humorystyczną, która wpływa na zapamiętywalność przekazu - opisuje Wojciech Nowak z Hackett Hamilton.
Akcja ruszyła pod koniec lutego w kinach, a od początku marca obejmuje też telewizję, radio oraz internet. Jej kontynuację zaplanowano na jesień.
Spoty do kampanii, wyreżyserowane przez Jakuba Kossakowskiego, przygotował dom produkcyjny Lemon Film. Koordynacją projektu i postprodukcją zajął się ICE Images.
Firma Oponeo.pl, do której należy też kilka innych serwisów internetowych, w pierwszych trzech kwartałach ub.r. zanotowała 551,6 mln zł przychodów i 2,3 mln zł zysku netto, wobec 484,9 mln zł wpływów i 3 mln zł zysku netto rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Superbohaterowie w wiosennej odsłonie kampanii Oponeo.pl (wideo)