Sukces Polaków w konkursie IPRA Golden World Award
Nagroda IPRA Golden World Award dla polskich agencji za projekt'Gadu-Gadu - więcej niż komunikator' oraz 'Szkoła bez przemocy'.
Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę IPRA Golden WorldAward za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla spółkiGadu-Gadu, która zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie PapierówWartościowych w lutym 2007 roku.
W kategorii "Corporate Social Responsibility" nagrodę przyznanodla innej polskiej akcji "Szkoła bez przemocy" - kampaniispołecznej dzienników regionalnych, Fundacji Grupy TP oraz agencjiProfile.
Do konkursu IPRA Golden World Award zgłoszono w tym roku 405prac z 46 krajów. Do finału zakwalifikowało się 107 projektów,które oceniane były w 21 kategoriach. - Ponownie wysoki poziomzgłoszeń był prawdziwym wyzwaniem dla członków Jury. Zgłoszenia doGolden World Awards reprezentują najwyższy poziom i najlepszepraktyki z całego świata. Z pewnością nagrodzone projektyprzyniosły spodziewane korzyści organizacjom i firmom, na rzeczktórych były prowadzone - powiedział Michael Register,Przewodniczący Jury.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) jestnajważniejszym międzynarodowym stowarzyszeniem zrzeszającymprofesjonalnych praktyków public relations z ponad 100 krajów.Działalność IPRA obejmuje prowadzenie międzynarodowego magazynuon-line IPRA FrontLine oraz organizację seminariów i konferencji zzakresu public relations. Międzynarodowe Stowarzyszenie PublicRelations prowadzi kampanię na rzecz przejrzystości mediów, a takżecorocznie przyznaje nagrody IPRA Golden World Awards dlanajlepszych programów PR z całego świata. Siedziba MiędzynarodowegoStowarzyszenia Public Realtions mieści się w Wielkiej Brytanii.
2007 Golden World Awards
Business-to-business
Weber Shandwick -Global Strategic Media Group with Siemens Corporation (USA)
for 'Building America's 21st Century Infrastructure'
Consumer PR
Ketchum with Frito-Lay (USA)
for 'Doritos Crashes the Super Bowl'
e-PR
Electrolux AB (Sweden)
for 'Electrolux Kitchen Stage'
Event management
Edelman Public Relations with Wm. Wrigley Jr. Co. (USA)
for 'Wrigley Benefits of Chewing " College Tour'
Financial services
AllianzLebensversicherungs AG (Germany)
for 'Live-longer Campaign'
Healthcare
Edelman with American Heart Association (USA)
for 'American Heart Association Go Red For Women'
Healthcare
GolinHarris with Merck Sharpe Dohme (Taiwan)
for 'Captivating Comics - MSD Cervical Cancer EducationCampaign'
Hill & Knowlton award for corporate socialresponsibility
Profile Sp. Z.o.o. with PolskaPresse, Media Regionalne &Fundacja Grupy TP (Poland)
for 'School without Bullying'
Internal Communications
Turkcell Iletisim Hizmetleri A.S. (Turkey)
for 'Turkcell Volunteers'
International
Text 100 with NXP Semiconductors (UK)
for 'NXP Revs Up the Semiconductor Industry'
Investor relations
Partner of Promotion Sp. Z.o.o. with Gadu-Gadu S.A. (Poland)
for 'More than an Internet Communicator IPO Promotion'
Launch of a new product or service
Tempo Advertising with Danone PPDA (Romania)
for ''With Love, For You' - Danone Fresh Milk Launch'
Media relations
Strategic Objectives with Kruger Products (Canada)
for 'Luxury On A Roll - The Fashion Positioning of CashmereBathroom Tissue'
NGO campaign
Weber Shandwick &Corporate Voice with PSP - One Project for USAID (India)
for 'Condoms: Changing the Perception of the Contraception'
PR Newswire award for crisis management
Indo Pacific Edelman with Securicor Indonesia (Indonesia)
for 'Maintaining Reputation During Messy Employee Transfer'
Public affairs
Cohn& Wolfe with Sony Ericsson Womens Tennis Association (WTA)(UK)
for 'Smashing Sex Inequality in Grand Slam Tennis'
Public sector
IntelDay Solutions with UNICEF (Bulgaria)
for 'National Campaign on Avian Flu Prevention'
Publications
Ogilvy Public Relations Worldwide with IBM Greater China Group(China)
for ''Savor the Blue' - Promoting a Positive Shift in Values asIBM'
Rolls-Royce award for the environment
Noguchi Porter Novelli with Öko-Pannon Kht (Hungary)
for 'The Recycled Country'
Sponsorship
Global Tanitim with Petrol Ofisi (Turkey)
for 'Formula 1 Turkish Grand Prix under the Sponsorship of PetrolOfisi'
Travel & tourism
Fleishman-Hillard with Paris Ile-de-France (UK)
for 'C'est so Paris!'
Creativity Award
Ogilvy Public Relations Worldwide with IBM Greater China Group(China)
for ''Savor the Blue' - Promoting a Positive Shift in Values asIBM'
UN Nominations
Weber Shandwick & Corporate Voice with PSP - One Project forUSAID (India)
for 'Condoms: Changing the Perception of the Contraception'
Comunicacion Corporativa Ketchum with Ecodesarrollo Papagayo(Costa Rica)
for 'Creciendo Juntos Program'
Dogan Gazetecilik Inc. - Milliyet Newspaper (Turkey)
for 'Daddy Send Me To School'
Burson-Marsteller (S.E.A) Pte Ltd with the Singapore PrisonService (Singapore)
for 'Driving Awareness, Acceptance & Action for Ex-OffendersThrough the Yellow Ribbon Project'.
Dołącz do dyskusji: Sukces Polaków w konkursie IPRA Golden World Award