Streetcom promuje zabawki Lego Friends
Ruszyła rekomendacyjna kampania promująca zabawki Lego Friends. Akcję realizuje agencja Streetcom.
Kampania promuje nową serię przeznaczonych specjalnie dla dziewczynek klocków Lego Friends. Zestawy dają możliwość budowania, projektowania, dekorowania, przebudowywania oraz odgrywania ról i scenek. Pozwalają jednocześnie łączyć zabawę klockami z zabawą lalkami i figurkami zwierząt.
W akcji udział bierze 1000 mam i ich córki w wieku 5-8 lat. Dziewczynki otrzymały zestawy zabawek Lego Friends oraz prezenty dla swoich koleżanek, które zapraszają do zabawy, a zdjęcia oraz komentarze są umieszczane przez mamy na otwartym forum. Mechanizm kampanii polega na tym, że mamy dzielą się opiniami swoich córek i ich gości, przekazując je w formie raportów. Te będą podstawą do badania przeprowadzanego przez agencję Streetcom dla producenta.
W wyniku kampanii, za której realizację odpowiada agencja Streetcom, rekomendacje produktu mają dotrzeć do ponad 65 tys. zainteresowanych osób.
Dołącz do dyskusji: Streetcom promuje zabawki Lego Friends