Streetcom promuje produkty Rio Mare i Meglio
Bolton Polska powierza agencji Streetcom realizację kampanii influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom, pracująca dla klienta od 2 lat, odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Głównym celem realizowanych działań dla marki Meglio jest zwiększenie świadomości marki u grupy docelowej (kobiety powyżej 25 roku życia z małych i średnich miast oraz kobiety będące decydentkami w gospodarstwie domowym), a także dotarcie do non-userów marki, edukacja na temat produktu Meglio i trial. Streetcom przygotował długofalową mechanikę kampanii influnecer marketingowej, odpowiada także za rekrutację, komunikację i koordynację działań z wybranymi do kampanii nano, mikro i makro influencerami.
Zobacz: Letni konkurs z sałatkami Rio Mare. Do wygrania vouchery na wakacje
Dla nowej linii past kanapkowych Rio Mare agencja Streetcom przygotowała i realizuje kolejną kampanię w oparciu o nano, mikro i makro influencerów. Odbywa się ona pod hasłem: „Rio Mare Pate. Śniadanie na Wyciągnięcie Ręki”.
Agencja odpowiada także za rekrutację i koordynacje współpracy z wybranymi do kampanii nano, mikro i makro influencerami.
Dołącz do dyskusji: Streetcom promuje produkty Rio Mare i Meglio