Startuje kolejna edycja kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!”
Ruszyła druga edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Mamo, Tato, wolę wodę!”. Akcję i wspierające ją działania reklamowe przygotowały i prowadzą firmy Żywiec Zdrój, Young & Rubicam, Euro RSCG Sensors, Mediacom, Heureka i KidsLab.
Druga edycja kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!” została uroczyście zainaugurowana 5 września podczas pikniku rodzinnego na warszawskiej Agrykoli, gdzie świętowano pierwsze urodziny Zrojka – animowanego bohatera promującego tę akcję. Wszystkie działania mają na celu zachęcanie dzieci do picia wody oraz kształtowanie wśród nich prawidłowych nawyków żywieniowych. W ramach kampanii do 2 tys. przedszkoli w 120 miejscowościach na terenie całej Polski trafiły materiały edukacyjne wprowadzające dzieci w świat wody. Ponadto ruszył skierowany do dzieci serwis internetowy wolewode.pl, który przygotowała agencja interaktywna Heureka. Witryna zawiera gry i zabawy propagujące picie wody oraz porady dla rodziców, jak zachęcić najmłodszych do jej picia.
Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji (sponsoring seriali i programów telewizyjnych, takich jak m.in. „M jak miłość”, „Dzień Dobry TVN” i „Jaka to melodia”), prasie (reklamy i artykuły poradnikowe w magazynach dziecięcych i kobiecych), w punktach sprzedaży (promocje i akcje specjalne, limitowana edycja wody Żywiec Zdrój) oraz na outdoorze (billboardy, citylighty i siatki wielkoformatowe w centralnych punktach największych miast).
Kampanię prowadzi firma Żywiec Zdrój pod patronatem Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz Ministerstwo Zdrowia. Za materiały edukacyjne i koordynację działań w przedszkolach odpowiada Laboratorium Komunikacji KidsLab, kreację reklam ATL przygotowała agencja Young&Rubicam, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom, a działania public relations i eventy realizuje agencja Euro RSCG Sensors.
Dołącz do dyskusji: Startuje kolejna edycja kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!”