Starcom nagrodzony w Walencji za kampanię Fanta Flirt
Starcom otrzymał na Festiwalu Mediów w Walencji nagrodę za kampanięreklamową Fanty. Akcja została przeprowadzona w ubiegłorocznewakacje we współpracy z agencją interaktywną K2 i serwisemspołecznościowym Mojageneracja.pl.
Nagroda za ubiegłoroczną kampanię reklamową Fanta Flirt zostałaprzyznana polskiemu domowi mediowemu Starcom w kategorii BestConsumer-Driven/Community Camapaign podczas ogólnoświatowegoFestiwalu Mediów w Walencji. Wakacyjna akcja opierała się naspecjalnym dziale i funkcjonalności wprowadzonych w serwisiespołecznościowym Mojageneracja.pl, dzięki którym internauci moglisobie przesyłać kartki, animacje i zdjęcia. W ciągu dwóch miesięcytrwania kampanii 70 tys. użytkowników wymieniło między sobą ponad670 tys. wiadomości tego rodzaju.
Akcję wspólnie ze Starcomem i serwisem Mojageneracja.plprzygotowała agencja interaktywna K2.
Dołącz do dyskusji: Starcom nagrodzony w Walencji za kampanię Fanta Flirt