SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Gang w promocji Biedronki. Jak będzie się nazywał?

Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka zarejestrował w Urzędzie Patentowym trzy nowe nazwy Gangu. Podobnie jak w poprzednich latach, cykliczna akcja lojalnościowa sieci ruszy pod koniec sierpnia. 

Już w czerwcu właściciel sklepów Biedronka zarejestrował w Urzędzie Patentowym RP znaki towarowe: Gang Fantastyczniaków i Gang Planeciaków, a do Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) firma zgłosiła nazwę Gang Produkciaków. Miesiąc wcześniej firma wykupiła też domeny internetowe odpowiadające tym nazwom. 

Wszystkie trzy zgłoszono w kategoriach m.in. : Muzyka, filmy i inne rodzaje elektronicznych publikacji tekstowych i obrazowych utrwalone na nośnikach; Publikacje elektroniczne, do pobrania; Nagrane media i media do pobrania; Pobieralne gry komputerowe; Książki dźwiękowe; Książki elektroniczne do pobrania; Filmy animowane; Filmy wideo, Gry, zabawki, akcesoria do zabawy; Maskotki, Usługi reklamowe, marketingowe i promocyjne; Usługi programów lojalnościowych dla celów handlowych promocyjnych i/lub reklamowych; Organizacja konkursów w celach reklamowych; Wydawanie bonów wartościowych w związku z programami lojalnościowymi. 

CZYTAJ TEŻ: Biedronka krytykowana za hasło z reklam. Podkreślała, od jak dawna jest tańsza niż Lidl

Pod którąś z tych nazw Biedronka uruchomi niebawem swoją cykliczną akcję lojalnościową, w której klienci w zamian za zakupy otrzymują naklejki, a po uzbieraniu odpowiedniej ich liczby mogą wymienić je na maskotki. W poprzednich latach akcja ta ruszała zwykle pod koniec sierpnia. Podobnie będzie w tym roku.

- Nasza najnowsza akcja lojalnościowa tradycyjnie wystartuje pod koniec sierpnia i wówczas będziemy komunikować jej szczegóły. Wiemy, że nasi klienci z niecierpliwością czekają na jej kolejną odsłonę. Mamy nadzieję, że tegoroczna kampania będzie się cieszyła takim samym zainteresowaniem, jak wszystkie poprzednie - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Surdyk, starszy menedżer ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych odpowiedzialna za akcję lojalnościową w Biedronce.

Czytaj też: Gang Cudaków i Gang Spryciaków

Maskotki w Biedronce od 8 lat

Sieć sklepów Biedronka prowadzi akcje lojalnością pod nazwą Gang…. od 2016 roku. W poprzednich latach były to m.in. Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Swojaków, Gang Fajniaków, Gang Bystrzaków. 

W ub.r. akcja prowadzona była pod nazwą Gang Mocniaków. Klienci w jej ramach mogli odbierać maskotki w kształcie parówki, oranżady, jajka czy rogalika. By odebrać maskotkę, trzeba było zebrać 60 naklejek. 

Dołącz do dyskusji: Nowy Gang w promocji Biedronki. Jak będzie się nazywał?

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xad
Może paleciaki
30 0
odpowiedź
User
klient
Gang palet,
Gang nieczytelnych cenówek,
Gang wąskich i zagraconych alejek.
16 0
odpowiedź
User
świeżak
I znowu ci biedni ludzie beda wydawac ponad stan zeby kawałek szmaty dostać,dajcie spokoj.....
18 0
odpowiedź