Starcom MediaVest z optymalizatorem MAD 2.0 do kampanii telewizyjno-internetowych
Grupa Starcom MediaVest wprowadza nową wersję optymalizatora budżetowego MAD pomocnego przy kampaniach reklamowych prowadzonych w telewizji i internecie. Firma opracowała narzędzie wspólnie z instytutem GfK Polonia i Uniwersytetem Warszawskim.
Optymalizator MAD 2.0 jest oparty na danych z reprezentatywnego badania nawyków oglądania telewizji i wideo w internecie, zrealizowanego we współpracy z instytutem GfK Polonia na grupie 3 tys. osób metodą wywiadów w domach respondentów. Program dzięki zaawansowanemu algorytmowi probabilistycznemu, który pozwala określić najbardziej efektywną alokację budżetu wideo pod kątem optymalizowanego zasięgu, pozwala precyzyjnie dodać kanały i serwisy do różnych pod względem socjodemograficznym grup odbiorców.
- Główną korzyścią, jaką daje naszym klientom MAD 2.0, są bardzo konkretne oszczędności budżetowe, ale również świadomość, że planujemy komunikację multiscreen w oparciu o unikalną wiedzę. W Polsce wciąż brakuje standardowego, jednoźródłowego badania telewizji i internetu, dlatego traktujemy stworzenie MAD 2.0 również jako inwestycję w rozwój naszego rynku - mówi Piotr Piętka CEO Starcom MediaVest. - Pracowaliśmy nad MAD 2.0 kilkanaście miesięcy we współpracy ze specjalistami od badań konsumenckich z instytutu GfK Polonia i matematykami oraz informatykami z Uniwersytetu Warszawskiego - opisuje.
Z optymalizatora MAD 2.0 korzystają już wszystkie zespoły klienckie domów mediowych należących do grupy Starcom MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Starcom MediaVest z optymalizatorem MAD 2.0 do kampanii telewizyjno-internetowych