Starcom Mediavest Group z budżetem telewizyjnym Answear.com
Firma WearCo wybrała agencję Starcom Mediavest Group do obsługi swojego internetowego sklepu odzieżowego Answear.com w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. Pierwsza kampania, którą dla Answear.com zrealizuje SMG, rozpocznie się w listopadzie.
SMG zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji w stacjach telewizyjnych oraz planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji do jesiennej kampanii. Agencja już rozpoczęła pracę dla nowego klienta. Kampania wystartuje w listopadzie. Oprócz rynku polskiego będzie również prowadzona w Rumunii, Czechach i na Słowacji.
- Zależało nam na wyborze agencji, która zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o te potrzeby przygotuje strategię i plan komunikacji Answear.com w telewizji. Oczywiście ostateczny sukces zależy od obu czynników: jakości kreacji spotu oraz precyzyjnie zaplanowanych emisji, ale wierzymy, że dzięki SMG jesteśmy świetnie przygotowani do naszych jesiennych planów reklamowych - uzasadniła Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.com
Wartość kontraktu nie została ujawniona.
Obsługą reklamową Answear.com od września br. zajmuje się agencja San Markos.
W sierpniu br. Answear.com odwiedziło 964,4 tys. polskich użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Starcom Mediavest Group z budżetem telewizyjnym Answear.com