Starcom i Next przygotowali kampanię promocyjną ubezpieczeń WartaExtrabiznes
TUiR WARTA rozpoczęło kampanię reklamową ubezpieczeń WartaExtrabiznes skierowanych do sektora Małych i ŚrednichPrzedsiębiorstw. Obejmuje ona zasięgiem prasę oraz Internet.
W ramach działań reklamowych na stronie www.warta.pl uruchomiono konkurs dlaprzedsiębiorców, w którym nagrodą główną jest samochód marki ToyotaAuris wraz z pakietem ubezpieczeń. Kampania prowadzona jest naportalach dla firm oraz w prasie branżowej i biznesowej. WInternecie wykorzystywany jest niestandardowy format reklamowy tzw.expand corner ad.
Dodatkowo w czasie trwania kampanii i konkursu prowadzone sątakże działania wizerunkowe TUiR WARTA we współpracy z AkademiąPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. WARTA na stronieAkademii PARP promuje się jako firma wspierająca wiedzę swoichagentów za pomocą szkoleń e-learningowych. Rozbudowana siećsprzedaży WARTY, korzysta zarówno z własnych agentówubezpieczeniowych jak i z usług tzw. multiagentów i brokerów.Dzięki nawiązanej współpracy Akademia PARP może bezpośredniozaoferować swoje szkolenia internetowe kilku tysiącomprzedsiębiorców z sektora MMSP współpracujących z TUiR WARTA S.A.Pomysłodawcą akcji wizerunkowej polegającej na współpracy zAkademią PARP jest Next.
Planowaniem i zakupem mediów zajmują się dom mediowy Starcomoraz Next, departament mediów interaktywnych grupy StarcomMediaVest. Kreację przygotowała agencja reklamowa G7.
Wartość budżetu kampanii, która zakończy się w połowie grudniabr. nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: Starcom i Next przygotowali kampanię promocyjną ubezpieczeń WartaExtrabiznes