„Twój Styl” liderem sprzedaży w 2019 roku. „Zwierciadło” zyskało najwięcej
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl. Najwięcej stracił „Joy”, a liderem wśród wzrostów było „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2019 roku wyniosła 129 978 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2018 roku tytuł zanotował spadek o 14,54 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach br. uplasowała się na poziomie 87 397 egz., po wzroście o 20,47 proc. - największym w zestawieniu.
Oczko niżej uplasowało się „Avanti” (Agora). Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu wzrosła o 1,55 proc. do 67 745 egz.
Z kolei najwięcej - 31,26 proc. - stracił magazyn „Joy” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 24 171 egz. W zestawieniu zajął 11. lokatę.
Jak już informowaliśmy Marquard Media Polska rezygnuje z wydawania wszystkich magazynów prasowych i zwalnia 70 proc. pracowników. Tym samym oznacza to koniec wydawania takich tytułów jak "CKM", "Cosmopolitan", "Esquire", "Harper’s Bazaar", "Joy" i "Playboy".
„Twój Styl” we wrześniu ze sprzedażą na poziomie 119 tys. egz.
We wrześniu 2019 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Twojego Stylu”, wyniosła 119 795 egz., po spadku względem września ub.r. o 13,47 proc.
Drugie było „Avanti” (116 431 egz., do góry o 15,11 proc.), a podium uzupełnia „Zwierciadło” (96 014 egz., + 20,91 proc.).
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 22,90 proc. do 63 347 egz., pochwalić się mogła „Uroda Życia” (Edipresse Polska). Największy spadek również i w tym ujęciu odnotował magazyn „Joy” - było to 45,57 proc. do 19 664 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem sprzedaży w 2019 roku. „Zwierciadło” zyskało najwięcej