Sprzedaż „Do Rzeczy”: rozeszło się 60-80 tys. egz.
W pierwszym dniu sprzedaży „Tygodnik Do Rzeczy” (Orle Pióro) sprzedał się w liczbie od 60 do 80 tys. egz. - wynika ze wstępnych prognoz wydawcy, które podała Platforma Mediowa Point Group.
Tytuł zadebiutował na rynku w piątek 25 stycznia br. w nakładzie 200 tys. egz. Pierwsze wydanie pozostanie w sprzedaży przez 10 dni. Na razie nie zdecydowano, czy drugi numer, który ukaże się 4 lutego br., będzie mieć większy nakład. - Jest to całkiem prawdopodobne - mówi nam Paweł Lisicki, redaktor naczelny "Do Rzeczy", ale zaznacza, że dotychczasowe dane o sprzedaży są szczątkowe. Od drugiego wydania tytuł ma być wsparty szeroką kampanią promocyjną, która obejmie telewizję, radio, prasę, internet, nośniki zewnętrzne i punkty sprzedaży.
Pierwszy numer „Do Rzeczy” ukazał się na rynku w cenie 3,95 zł i w liczbie 100 stron. W wydaniu znaleźć można m.in. blok tekstów o sprawie trotylu i kondycji polskich mediów po wydarzeniach w "Rzeczpospolitej" i "Uważam Rze", wspomnienie Piotra Semki o Jadwidze Kaczyńskiej, wywiad z Tomaszem Sakiewiczem czy tekst Andrzeja Nowaka będący recepcją powstania styczniowego w II i III RP.
>>> Branża: "Do Rzeczy" ma wyższy poziom niż "W sieci"
Dla magazynu piszą głównie byli publicyści „Uważam Rze” (Presspublica), w zespole są też dotychczasowi dziennikarze „Rz”, Kataryna czy Paweł Kukiz. Wydawcą jest spółka Orle Pióro, należąca w 80 proc. do PMPG i Michała M. Lisieckiego, a w 20 proc. do spółdzielni dziennikarskiej złożonej z naczelnego i czołowych publicystów (ma ona jednak taki sam wpływ na linię pisma jak inwestor strategiczny).
>>> Ranking tygodników opinii. „Newsweek” wyżej od „Uważam Rze”
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Do Rzeczy”: rozeszło się 60-80 tys. egz.