SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,4 mln widzów Sopot Top of The Top Festival w TVN

Średnio niecałe 1,4 mln widzów oglądało tegoroczny Sopot Top of The Top Festival. Było to o ok. 390 tys. oglądających mniej niż rok temu. W ciągu trzech dni koncertów w Operze Leśnej w Sopocie wystąpiły czołowe gwiazdy polskiej muzyki.

Pierwszego dnia odbył się koncert #You Are The Champions, który obejrzało na antenie TVN 1,45 mln widzów, co dało stacji 14,25 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 15,32 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych firmy Nielsen.

Drugiego dnia zorganizowano koncert #I Dance In Opera Leśna oraz konkurs o Bursztynowego Słowika, w którym nagrodę zdobył Michał Szpak. Transmisje obejrzało w telewizji 1,41 mln widzów (udziały wyniosły odpowiednio 13,82 proc. i 15,79 proc.).

Z kolei zorganizowany trzeciego dnia koncert będący częścią obchodów 25-lecia TVN obejrzało na antenie TVN 1,33 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 12,65 proc. i 12,58 proc.

Tego wieczoru artyści zaprezentowali znane utwory w nowych aranżacjach i odsłonach. Z towarzyszeniem orkiestry wystąpili Mrozu, Nosowska, Kayah, Agnieszka Chylińska, Ewa Bem, Andrzej Piaseczny, Grzegorz Markowski, Michał Szpak, Jan Borysewicz, Natalia Przybysz, Ørganek, Patrycja Markowska, Grubson, Ralph Kaminski, Igo, Mrozu, Kuba Badach, Margaret, Pectus, Mery Spolsky, Bovska, Nick Sinckler, Mateusz Ziółko, Gooral, Zespół Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny.

TVN podał, że w trakcie emisji koncertów w pierwszych dniach festiwalu stacja była liderem rynku telewizyjnego. Koncert wyemitowany trzeciego dnia zapewnił nadawcy drugą pozycję w grupie ogólnej.

Zeszłoroczny festiwal miał o ok. 390 tys. widzów więcej

Emitowany w ub.r. Top of the Top Sopot Festival 2021 przyciągnął przed ekrany średnio 1,79 mln widzów, co przełożyło się na 17,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Organizatorem imprezy była firma Festival Group, współorganizatorem - Bałtycka Agencja Artystyczna BART. Projekt był współfinansowany przez miasto Sopot oraz TVN Warner Bros. Discovery.

Dołącz do dyskusji: 1,4 mln widzów Sopot Top of The Top Festival w TVN

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Do
Festiwal w Sopocie czy Opolu to święto piosenki. A Discovery zrobiło święto własnej promocji. Zapowiedzi prezenterów felietony i piosenki Beznadzieja i żenada, zepsuli Sopot. Świętowanie można było zrobić któregoś innego dnia na TVN.
odpowiedź
User
Do
Festiwal w Sopocie zawsze był świętem piosenki. Świętem autorów tekstów, muzyki i wykonawców. Niestety Discovery zniszczyło tradycję, i zrobiło święto własnej promocji. Popisy prezenterów, felietony, montażówki i piosenki. Jubileusz i chwalenie się dorobkiem można zrobić było zrobić innego dnia na antenie TVN i TVN24. Zepsuliście Sopot
odpowiedź
User
Nieznany celebryta.
Najlepszy festiwal w polsce a nawet w Europie. Wielkie gwiazdy polskiej muzyki, wyśmienici prowadzący, fantastyczną widownia przed sceną i wielomilionowa przed odbiornikami telewizyjnymi. Ręce same składają się do oklasków. Brawo TVN! Brawo Amerykanie! Niech tvp i polsat ze swoimi disco polo uczą się jak się robi takie imprezy.
odpowiedź