Pięć konsultantek awansowało w Solski Communications
W dziale corporate communications Solski Communications awansowały 4 konsultantki Aleksandra Gołda, Monika Leszczyńska-Seweryn, Joanna Sadowska i Adrianna Smug. Stanowisko managerki w dziale brand communications objęła Agata Grzelczyk.
Aleksandra Gołda awansowała na stanowisko manager. Posiada 10-letnie doświadczenie w PR, do Solski Communications dołączyła na stażu studenckim w 2012 r. Na swoim koncie ma kampanie i projekty dla takich klientów, jak Henkel, Mastercard, Lufthansa, mBank, czy UPS.
Monika Leszczyńska-Seweryn otrzymała promocję na na stanowisko manager. Ma 10 lat doświadczenia w PR, do Solski Communications dołączyła na stażu studenckim w 2013 r. Realizowała kampanie i projekty dla takich klientów, jak Lufthansa, Ambasada Królestwa Norwegii, Autodesk, mBank czy Warimpex.
Joanna Sadowska po awansie pełni funkcję senior associate. Ma ponad 6 lat doświadczenia w PR, do Solski Communications dołączyła na stażu studenckim w 2015 r. Realizowała rozmaite projekty dla takich klientów, jak Bayer, Airbus, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Henkel czy Raytheon.
Adrianna Smug awansowała na client executive. Ma półtora roku doświadczenia w PR, w tym kilkumiesięczny staż w Solski PR. Uczestniczy w projektach i kampaniach realizowanych przez zespół agencji. Niedawno ukończyła studia magisterskie na Wydziale Polonistyki UW.
Agata Grzelczyk managerką w Solski Communications
W dziale brand communications na stanowisko manager awansowała Agata Grzelczyk. Ma 10 lat doświadczenia w PR, w tym od 2015 r. w Solski Communications. Zrealizowała kampanie i projekty dla takich klientów, jak Britax Römer, BSH, Develey, Grycan, Lavazza, mBank czy Smyk.
Dołącz do dyskusji: Pięć konsultantek awansowało w Solski Communications