SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejni menedżerowie w zespole Sigma Bis

Zespół Sigma Bis, wspólnej agencji marketingowej PKN Orlen i Grupy PZU wzmocnili kolejni menedżerowie. Są to Tomasz Trojnar, Agata Makowska, Martyna Szydłowska, Marek Karczmarz i Marta Niwińska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Tomasz Trojnar pracuje jako trading manager. Do Sigma Bis przeszedł z Biura Reklamy TVP, w którym pracował ponad 5 lat. Jako kierownik odpowiadał tam m.in. za negocjacje handlowe i sprzedaż. Wcześniej przez ponad 9 lat był m.in. szefem zespołu w TVN Media. Przedtem pracował z kolei w domu mediowym PanMedia Western (obecnie MullenLowe MediaHub).

Agata Makowska w Sigma Bis pełni funkcję senior social ads specialist. Poprzednio pracowała jako project manager w We Do Media Group. Wcześniej przez blisko 3 lata była związana ze Stroer Digital Media. Zajmowała tam m.in. stanowisko head of TagLife. W latach 2014 -2016 pracowała w Goldbach Audience Services, m.in. jako head of dedicated sales. Była też związana z firmą ARBOinteractive.

Martyna Szydłowska w Sigma Bis zajmuje stanowisko senior content marketing specialist. Do spółki przeszła z wydawnictwa Burda International Poland, gdzie była m.in. managing editorem mojegotowanie.pl. Pracowała też w Agorze, Grupie Onet i Novem.

Marek Karczmarz jest w Sigma Bis specjalistą ds. programmatic. Poprzednio zajmował się działaniami programmatic w Publicis Media, gdzie pracował ponad półtora roku.

Marta Niwińska, która w Sigma Bis jest trading managerem poprzednio pracowała przez 2 lata w ZPR Media jako dyrektor handlowy segmentu Budowa i Wnętrza. Przedtem przez ponad 3 lata była dyrektorem biura reklamy w Polska Press Grupa. Zajmowała się też sprzedażą w firmach Marvipol i redNet Property Group.

Sigma Bis już działa operacyjnie. Z kampanią dla NBP

W piątek Sigma Bis poinformowała, że ma już klientów zewnętrznych. W ostatnich tygodniach zrealizowała kampanię dla Narodowego Banku Polskiego.   

- Zwiększenie efektywności inwestycji w obszarze komunikacji i marketingu, będzie miało bezpośrednie przełożenie na realizację celów biznesowych naszych akcjonariuszy. Środki, które dotąd zasilały budżety domów mediowych, teraz pozostaną w Grupie Orlen i PZU. Osiągnęliśmy już pełną zdolność operacyjną. Działamy na zasadach komercyjnych, co oznacza, że jesteśmy otwarci na współpracę także z firmami z rynku - podkreśla Anna Milewska, supervising director Sigma Bis, która ostatnio związana była z domem mediowym Mindshare (GroupM/WPP).

W lipcu ub.r. Orlen i PZU zapowiedziały, że utworzą wspólną agencję mediową Sigma Bis, która zajmie się obsługą budżetów mediowych zarówno tych dwóch firm, jak też innych reklamodawców. We wrześniu UOKiK zgodził się, by Orlen i PZU utworzyły taki podmiot.

W listopadzie ub.r. do zarządu Sigma Bis zostali powołani Artur Muszkiet (wcześniej menedżer m.in. w Ströer Digital Media, Goldbach Audience, Unilever Polska i Initiative Warszawa) i Tomasz Jakubiak.

Natomiast dyrektorem nadzorującym w Sigma Bis została Anna Milewska, wcześniej związana m.in. z Mindshare Polska, Zenith i Bates Poland.

Artur Muszkiet odpowiada w Sigma Bis za obszar digital, technologię i content marketing, natomiast Tomasz Jakubiak za badania rynkowe. Z kolei Anna Milewska nadzoruje planowanie i zakup mediów, a także strategię, negocjacje i zarządzanie.

- Nasza globalna działalność i obecność w ponad 100 krajach na całym świecie determinuje podejście do działań komunikacyjnych. Musimy skutecznie budować przekaz i spójnie pozycjonować naszą markę na wszystkich rynkach, dlatego zdecydowaliśmy o przesunięciu budżetów komunikacyjnych i marketingowych do własnego podmiotu. Wpisujemy się w ten sposób w globalny trend budowania kompetencji marketingowych wewnątrz firmy, zwiększając tym samym efektywność wydatków i generując konkretne oszczędności - komentuje Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu (został powołany do zarządu w zeszłym tygodniu), który współtworzył strukturę i strategię Sigma Bis.

Orlen i PZU zapewniają, że własna agencja mediowa pozwoli im zwiększyć efektywność wydatków reklamowych. Sigma Bis zajmuje się m.in. planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz analizowaniem skuteczności działań promocyjnych.

Dołącz do dyskusji: Kolejni menedżerowie w zespole Sigma Bis

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neverhood
Ech... Państwowy Dom Mediowy. W jakich my czasach żyjemy...
0 0
odpowiedź
User
Moro
Same menedżery. Czyli będzie dojenie państwowej kasy i zero roboty
0 0
odpowiedź
User
kerownik
tylu zarządzających, a robić nie ma komu...
0 0
odpowiedź