"Sexify" wraca z drugim sezonem. Netflix podał datę premiery
Już 11 stycznia 2023 roku na Netflix zadebiutuje drugi sezon serialu "Sexify". Do sieci trafiła właśnie zapowiedź produkcji.
Pierwszy sezon komediowego serialu obyczajowego "Sexify" miał swoją premierę 28 kwietnia 2021 na Netfliksie. To historia ambitnej studentki informatyki - Natalii (Aleksandra Skraba), która marzy o tym, żeby wygrać prestiżowy konkurs. Jej kluczem do sukcesu ma być innowacyjna aplikacja, która pozwoli zaspokoić ciekawość i seksualne potrzeby jej rówieśników.
O czym będzie drugi sezon "Sexify"?
W nowych odcinkach bohaterki muszą zmierzyć się z kolejnymi problemami na drodze do sukcesu ich projektu poświęconego edukacji seksualnej.
Mimo przegranej w konkursie na najlepszy start-up, dziewczyny nie mają zamiaru się poddawać i dalej pracują nad apką. Mają wszystko, czego można potrzebować do jej stworzenia - świetny pomysł Natalii, pasję Pauliny i pieniądze Moniki. A przynajmniej tak im się wydaje. W drugim sezonie dowiemy się, że przyszłość startupu wisi na włosku, a jedynym ratunkiem jest zbadanie i zrozumienie męskiej perspektywy na sprawy seksu i poszerzenie grupy użytkowników aplikacji. Natalia, Paulina i Monika muszą znaleźć złoty środek między swoim burzliwym życiem osobistym, ostro grającą konkurencją i wymagającą inwestorką, aby tym razem osiągnąć sukces - czytamy w opisie sezonu.
"Sexify" powraca z drugim sezonem w Netfliksie już 11 stycznia 2023 roku.
W głównych rolach Aleksandra Skraba, Sandra Drzymalska i Maria Sobocińska oraz Jan Wieteska, Piotr Pacek, Kamil Wodka, Sebastian Stankiewicz, Cezary Pazura, Bartosz Gelner, Wojciech Solarz, Rafał Dziwisz, Magdalena Grąziowska. W drugim sezonie do obsady dołączyli Izabela Kuna, Dobromir Dymecki oraz Nikodem Rozbicki.
Produkcją zajmuje się Akson Studio. Muzykę skomponował Radzimir Dębski JIMEK. Reżyserką serialu jest Kalina Alabrudzińska, scenariusz napisał Jakub Rużyłło. Za zdjęcia odpowiada Nils Crone. Funkcję producentki kreatywnej pełni Agata Gerc, producenta - Jan Kwieciński.
Zdjęcia z serialu "Sexify 2", fot. Anna Bystrowska
Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.
W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.
Według badania Mediapanel we listopadzie br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 13,03 mln polskich użytkowników (dało to 43,87 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 6 godzin, 7 minut i 56 sekund.
Dołącz do dyskusji: "Sexify" wraca z drugim sezonem. Netflix podał datę premiery