SEKO wybiera dom mediowy i agencję interaktywną
Firma SEKO zajmująca się przetwórstwem rybnym, wybiera w dwóch oddzielnych przetargach dom mediowy i agencję interaktywną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Wybrany w przetargu dom mediowy ma zająć się kampanią reklamową GDN (Google Display Network). Z kolei wybrana agencja interaktywna zajmie się stroną internetową firmy.
Nie udało nam się ustalić z jakimi agencjami dotychczas współpracowała firma.
W pierwszym półroczu br. przychody SEKO ze sprzedaży produktów i usług wyniosły 74 904 tys. zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku zwiększyły się o 1,7 proc. Spółka sprzedaje wyroby przede wszystkim pod marką Seko, a także pod markami własnymi kontrahentów (przede wszystkim krajowych sieci handlowych, w tym dyskontów, a także wybranych firm zagranicznych).
Największymi zagranicznymi rynkami zbytu SEKO w I półroczu br. były Niemcy i Czechy.
Dołącz do dyskusji: SEKO wybiera dom mediowy i agencję interaktywną
A właśnie wyrzuciłem do kosza dwa, ledwo napoczęte, opakowania śledzi w sosach grzybowym i czosnkowym z pieczonymi ziemniakami (nowości w ofercie). Twarde śledzie, zbyt słony sos, koszmarne ilości zagęszczaczy i chemii czynią te produkty niezjadliwymi.