SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SEC Newgate CEE wzmacnia kreację

Zespół kreatywny agencji SEC Newgate CEE został wzmocniony pięcioma specjalistami mediów społecznościowych i usług kreatywnych z zakresu non-standard, digital oraz ATL i BTL. Są to Agata Głowacka-Wróbel, Magda Major, Justyna Saciuk i Ewa Grabek.

Agata Głowacka-Wróbel, Magda Major, Justyna Saciuk i Ewa GrabekAgata Głowacka-Wróbel, Magda Major, Justyna Saciuk i Ewa Grabek

Anna Głowacka-Wróbel objęła stanowisko account director. Od ponad dekady zajmuje się produkcją filmów i sesji zdjęciowych. Tworzyła kampanie dla szerokiej gamy marek - od firm takich jak ERGO Hestia czy Gaspol, przez producenta odzieży sportowej 4F i Outhorn, po Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Współtworzyła pierwszy polski magazyn o designie FUTU, pisała dla ELLE oraz magazynu A4, zanim przeszła do tworzenia treści dla dużych marek - T-Mobile, PWC, LPP, Raiffeisen Bank, Śnieżka, Coca Cola, Carrefour.

Magda Major pracuje w agencji na stanowisku art director. Działa w obszarze sztuki instalacji, scenografii, projektowania kostiumów i wzornictwa przemysłowego. Specjalizuje się w tworzeniu oryginalnych kodów wizualnych i realizacji, które m.in. łączą sztukę i dizajn z projektami komercyjnymi, techniki manualne z nowymi technologiami, światło z obiektami papierowymi.

Realizowała projekty z m.in.: Oriflame, L'Oreal, Lexus. Współpracuje z Laboratorium Narracji Wizualnych PWSFTiT w Łodzi przy tworzeniu scenografii interaktywnej do doświadczania filmów VR. Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych we Wrocławiu z dyplomem w Katedrze Szkła. Jest stypendystką Wyższej Szkoły Sztuk Pięknych w Bratysławie.

Zobacz: Aleks Ploetzing w SEC Newgate CEE

Nową content manager Creative SEC Newgate CEE została Justyna Saciuk. Przez niemal dekadę zajmowała się marketingiem muzycznym i publishingiem (IMS Sensory Marketing, Golba Music Publishing). Pracowała jako konsultant muzyczny dla biznesu i mediów. Odpowiadała za identyfikacje muzyczne marek oraz narrację muzyczną reklam i zwiastunów filmowych. Pracowała jako redaktor dla Warner Classics. W zawodzie copywritera zaczynała od pisania dla branży winiarskiej. Specjalizuje się w brand storytellingu. Pisała dla polskiego magazynu kulinarnego KUKBUK i opracowywała pomysły na kampanie reklamowe, scenariusze filmowe i strony www dla klientów z portfolio Grupy Eurocash i Grupy CBRE.

Ewa Grabek objęła stanowisko junior account executive Wspierała marki osobiste polskich olimpijczyków - Radosława Kawęckiego, Pawła Wiesiołka, Sylwii Zyzańskiej, Klaudii Zwolińskiej, Oktawii Nowackiej czy paraolimpijki Oliwii Jabłońskiej. Ma doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, content marketingu i projektach CSR-owych, współpracowała m.in. z Santander Leasing, Adecco, Comp, Rafako SA, PZPPF, PIIT. Współzałożycielka i prezeska Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów dziennikarskich o specjalności public relations i marketing medialny.

Zobacz: Agencja SEC Newgate CEE dla Global Empowerment Mission w Polsce i na Węgrzech

Teamem kreatywnym agencji kieruje Agata Rychlik, creative director. Za rozwój kompetencji digitalowych odpowiada Zbigniew Tworek, digital director; oboje raportują do Joanny Poniatowskiej, founding partner SEC Newgate CEE.

Dołącz do dyskusji: SEC Newgate CEE wzmacnia kreację

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kiki
Nie znam.
odpowiedź