Sebastian Jedamski: z Agory na szefa sprzedaży w Converters
Sebastian Jedamski objął nowo utworzoną funkcję szefa sprzedaży w agencji performance marketingu Converters (należącej do Grasp Venture). Wcześniej pracował m.in. w Agorze, Wirtualnej Polsce i Business Ad Network.
W Converters Sebastian Jedamski będzie odpowiadał m.in. za rozwój pozycji rynkowej agencji jako dostawcy usług performance oraz kierował nowo utworzonym działem sprzedaży (pracują w nim cztery osoby). Będzie raportował do Wojciecha Spytka, dyrektora zarządzającego firmy. Poprzednio struktury sprzedażowe spółki nadzorował Wojciech Spytek.
Converters należy do spółki Grasp Venture, utworzonej w ub.r. przez Wojciecha Kałużnego i Adama Siedleckiego, poprzednio związanych z Goldbach Audience Poland (Kałużny odszedł z tej firmy na początku ub.r.). Agencja oferuje zintegrowane strategie i rozwiązania z zakresu reklamy internetowej - dotyczące traffic i lead generation oraz unikalne rozwiązanie query data remarketing.
Grasp Venture kontroluje też projekty Uniqom, AdAudit i RTMA oraz zajmuje się wspieraniem zagranicznych firm chcących wejść na polski rynek.
Poprzednio Sebastian Jedamski pracował w dziale reklamy Agory. Wcześniej był związany m.in. z Wirtualną Polską, Business Ad Network i ARBOmedia. W branży reklamy internetowej pracuje od 9 lat.
Dołącz do dyskusji: Sebastian Jedamski: z Agory na szefa sprzedaży w Converters