IDMnet: dział agencyjny z Michałem Szynalem, dział wsparcia sprzedaży z Adamem Siedleckim
IDMnet skonsolidował działy agencyjne sieci IDMnet, Afilo i BizAd, a wspólną strukturą będzie zarządzał Michał Szynal. Natomiast na czele poszerzonego działu wsparcia sprzedaży stanął Adam Siedlecki.
Połączone działy agencyjne IDMnetu, Afilo i BizAdu będą współpracować z domami mediowymi, proponując im rozwiązania z dotychczasowej oferty poszczególnych biur. Konsolidacja działów jest związana m.in. z wyraźnym wzrostem sprzedaży kampanii performance, oferowanych do tej pory przez dział agencyjny Afilo. Jego poprzedni dyrektor Michał Szynal (na zdjęciu z lewej) awansował teraz na stanowisko dyrektora nowego działu. Negocjacjami w ramach współpracy z agencjami nadal będzie kierować Jan Roszkiewicz, który odpowiada bezpośrednio przed zarządem spółki za wyniki negocjacji dotyczących wszystkich produktów IDMnetu i bierze udział w negocjacjach korporacyjnych.
Z kolei w skład działu wsparcia sprzedaży wejdą też komórki organizacyjne marketingu i badań oraz zespoł brand managerów odpowiedzialnych za poszczególne marki. Dział będzie odpowiadał za rozwój i tworzenie produktów reklamowych z portfolio sieci i jej udział w przetargach, a także wspierał działy handlowe, zakupowe oraz sieci horyzontalne i wertykalne wchodzące w skład IDMnet.
Strukturą będzie kierował Adam Siedlecki, który zajmie się też m.in. opracowaniem i wdrożeniem strategii marketingowej dla wszystkich brandów z sieci IDMnet oraz koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej spółki. Siedlecki poprzednio był dyrektorem marketingu Novem Group, gdzie odpowiadał za ofertę produktową sieci reklamowych tej firmy. Wcześniej był związany z Redefine, gdzie m.in. nadzorował projekt wdrożenia platformy reklamowej Netshare, oraz w sieci AdNet, w której pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i kierownika działu zakupów. Pracował też już w IDMnecie jako affiliate manager.
Dołącz do dyskusji: IDMnet: dział agencyjny z Michałem Szynalem, dział wsparcia sprzedaży z Adamem Siedleckim