SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Schulz dla Mitsubishi Outlander

Agencja Schulz zrealizowała kolejną kampanię kreatywną w ramachkompleksowej obsługi brandu Mitsubishi.

Tym razem działania dotyczą modelu Outlander typu SUV (SportUtility Vehicle) i są prowadzone głównie przy użyciu nośnikówzewnętrznych. Kampania zostanie wsparta również innymi kanałamikomunikacyjnymi.

ljklkjloioi

Nadzór nad projektem ze strony Agencji Schulz obejmująAleksandra Majewska - account manager oraz Krzysztof Tkaczyk -dyrektor kreatywny.

Outlander jest kolejną marką MMC Car Poland obsługiwaną przezAgencję Schulz, w zakresie działań ATL. W ramach rozpoczętej wewrześniu współpracy Agencja zrealizowała kampanię dla modelu L200,obejmującą nośniki zewnętrzne, prasę i radio.

Dołącz do dyskusji: Schulz dla Mitsubishi Outlander

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl