SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SatRevolution z nową identyfikację wizualną

Wrocławska firma z branży kosmicznej SatRevolution zaprezentowała swój nowy wizerunek.

Rebranding SatRevolution objął wszystkie elementy identyfikacji - począwszy od zmiany logotypu, przez kolorystykę, po stronę internetową.

- Rebranding spółki kosmicznej to wspaniałe wyzwanie. Decydując się na zmiany, chcieliśmy podkreślić kosmiczną technologię, którą oferujemy - mówi Bartosz Lanc, CMO SatRevolution. - Jednym z motorów napędowych są inwestorzy. Atrakcyjny i spójny brand oraz transparentna komunikacja na zewnątrz to elementy, które zdecydowanie ułatwiają prowadzenie rozmów inwestycyjnych, szczególnie na ich początkowym etapie - dodaje Lanc.

SatRevolution to wrocławska spółka, która produkuje i wysyła w przestrzeń kosmiczną nanosatelity. Jest jedną z 12 spółek wyróżnionych w raporcie NASA “State of the Art Small Spacecraft Technology”. Na swoim koncie ma 5 udanych wyniesień satelitarnych i przygotowuje się do kolejnych. Współpracuje m.in. z Virgin Orbit czy SpaceX.

SatRevolution po rebrandingu

Generyczny krój, który widniał w dotychczasowym logo, został zastąpiony autorską typografią, w której konstrukcja liter nawiązuje do obłych kształtów gwiazdy, a ostre ścięcia glifów - to odniesienie do kształtu satelit. Identyfikacja wizualna została wzbogacona o zestaw dedykowanych ikon, stworzonych na bazie liter nowego logotypu.

Dodatkowo został opracowany system minimalistycznych ilustracji nawiązujących bezpośrednio do eksploracji kosmosu. Nowa, jasna kolorystyka podkreślają minimalistyczny i jednocześnie techniczny charakter brandu.

-  Cały system identyfikacji wizualnej stał się bardziej pojemny i responsywny - wyjaśnia Bartosz  Lanc, odpowiedzialny za proces rebrandingu ze strony SatRevolution.

Koncept zmiany identyfikacji wizualnej powierzono Symbol Studio z Gliwic. O wyborze tej agencji zdecydowało jej doświadczenie w prowadzeniu projektów przemysłowych i technicznych.

Dołącz do dyskusji: SatRevolution z nową identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl