San Markos i Leo Burnett przejmują od Idealistów obsługę reklamową Vision Express
Agencje San Markos i Leo Burnett wygrały przetarg na przygotowanie i realizację nowej koncepcji komunikacji reklamowej sieci salonów optycznych Vision Express. Poprzednio zajmowała się tym agencja Idealiści.
San Markos przygotuje strategię i kreację platformy reklamowej Vision Express na przyszły rok. Celem kampanii będzie podkreślenie atrakcyjności marki i jej pozycji lidera na polskim rynku salonów optycznych. Działania będą prowadzone w telewizji, internecie, prasie, radiu oraz punktach sprzedaży.
Z kolei Leo Burnett zajmie się przygotowaniem i realizacją innowacyjnego projektu marketingowego, który zostanie przeprowadzony po raz pierwszy w historii Vision Express.
W przetargu dotyczącym tych zleceń oprócz zwycięskich agencji brały udział Idealiści, Next, Brain oraz Lowe Warsaw. Ta pierwsza poprzednio obsługiwała reklamowo Vision Express.
W listopadzie br. obsługę budżetu mediowego Vision Express obronił Starlink (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: San Markos i Leo Burnett przejmują od Idealistów obsługę reklamową Vision Express