SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samsung uruchomił przetarg na budżet reklamowy swojej nowej komórki

Samsung prowadzi przetarg na globalny budżet reklamowy przeznaczony na premierę nowego, nie ujawnionego jak na razie z nazwy smartfona firmy.

O budżet rywalizują agencje CHI & Partners, Grey oraz Leo Burnett.

Według rzecznika Samsunga, ten globalny przetarg nie będzie obejmował rynku brytyjskiego, gdzie firmę obsługuje agencja Beattie McGuinness Bungay, w 49 procentach należąca do Cheil Worldwide.

Obecnie na Wyspach reklamy Samsunga skoncentrowane są na telefonach z dotykowym ekranem typu slider z serii Tocco.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Samsung uruchomił przetarg na budżet reklamowy swojej nowej komórki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl