S4 zareklamuje dla UOKiK-u szersze prawa konsumentów
Agencja S4 wygrała zorganizowany przez UOKiK konkurs na kreację i produkcję spotów prezentujących nowe uprawnienia konsumentów. Kampania oparta na klipach ruszy na początku przyszłego roku.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów szykuje kampanię edukacyjno-informacyjną, ponieważ 25 grudnia br. wejdzie w życie ustawa o prawach konsumenta, która wprowadza istotne zmiany w dotychczasowych regulacjach związanych z ochroną słabszych uczestników rynku.
Szeroko zakrojone działania wystartują na początku przyszłego roku. Obejmą telewizję, radio internet oraz ekrany LCD (m.in. w pojazdach komunikacji miejskiej).
Animowane spoty na potrzeby akcji przygotuje agencja S4, która wygrała konkurs, do jakiego zgłoszono 23 kreacje, a do ścisłego finału wybrano trzy: S4, Apelli i Fabryki Komunikacji Społecznej.
Praca S4 została wybrana ze względu na oryginalność, kompletność, czytelność i prostotę przekazu. Budżet na produkcję spotów wynosi 184,5 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: S4 zareklamuje dla UOKiK-u szersze prawa konsumentów