„Rzeczpospolita” z antywirusami Kaspersky wsparta kampanią
6 i 7 września z „Rzeczpospolitą” ukażą się dwa programy antywirusowe firmy Kaspersky Lab. Będzie to wspierać kampania reklamowa przygotowana przez BBDO i Mindshare.
W poniedziałek 6 września z „Rzeczpospolitą” będzie można kupić program Kaspersky Internet Security 2011, a następnego dnia – Kaspersky Mobile Security 9.0. Gazeta z tym dodatkiem będzie kosztować 7,99 zł. Inserty będą dostępne zarówno w punktach sprzedaży, jak i prenumeracie Pakiet Plus.
Dołączenie programów antywirusowych Kaspersky do „Rzeczpospolitej” wspierają działania reklamowe w telewizji (TVP, TVN, Polsat, At Media, Discovery) i radiu (PR1, PR3, RMF FM, Radio ZET).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” z antywirusami Kaspersky wsparta kampanią
Stwórz oryginalny komiks, odpowiadając na pytanie konkursowe.
http://www.facebook.com/Prawocodnia?v=a ... 811&ref=ts
i Internet Security:
Wirusy komputerowe przyjmują postacie zarówno złośliwych chochlików, jak i naprawdę przykrych w skutkach terminatorów naszych danych i ustawień na dysku. Szczególnie te z końskim uśmiechem tzw. Trojana.
Przypomnij sobie najdziwniejszy przypadek infekcji wirusowej, jakiej doznał Twój komputer. Wystarczy, że opiszesz go barwnie w naszej zakładce 'KONKURS', a zgarniesz skuteczne antidotum na tego typu 'dolegliwości'. Nie tylko przy jesiennej słocie ;)
KONKURS znajdziesz na: http://www.facebook.com/pages/Rzeczposp ... 254&ref=ts
Bądź mądry po szkodzie! A co Ci szkodzi, hmm?!