SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nad czwartkową "Rzeczpospolitą" przelecą śmigłowce w rozszerzonej rzeczywistości. To akcja z PZL-Świdnik

W czwartek 15 listopada czytelnicy „Rzeczpospolitej” będą mogli za darmo przetestować aplikację PZL-Świdnik AR, umożliwiającą oglądanie modeli 3D i filmów w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Akcję przygotowała agencja eContentLAB (e-Kiosk), partnerem komercyjnym jest spółka PZL-Świdnik.

Aplikację PZL-Świdnik AR przygotowano w ramach wkładki poświęconej śmigłowcom w czwartkowym wydaniu „Rzeczpospolitej". Po zbliżeniu telefonu do zdjęcia w gazecie, pojawi się nad nią ruszająca się miniatura, będąca wiernym odzwierciedleniem konkretnego modelu śmigłowca bojowego, wyprodukowanego przez PZL-Świdnik.

- Po dotknięciu modelu ręką uruchomią się śmigła, po czym helikopter wzniesie się w powietrze i zacznie latać wokół nas. Przewidujemy także efekty specjalne - zapowiada Mikołaj Tocki, dyrektor zarządzający agencji eContentLAB, która przygotowała aktywację.

Aplikacja oprócz modeli śmigłowców umożliwi także oglądanie materiałów wideo. Będzie dostępna na urządzeniach z systemami operacyjnymi iOS i Android. Aplikację można pobrać w AppStore oraz Google Play.

W przyszłości aplikacja będzie uzupełniana o kolejne materiały wideo i modele 3D. Dodatkowe treści będą mogły być uruchamiane w związku z kolejnymi publikacjami prasowymi lub innymi materiałami marketingowymi.

Według danych ZKDP od stycznia do września br. średnia sprzedaż „Rzeczpospolitej” wynosiła 45 231 egz. (8,1 proc. mniej niż rok wcześniej).

Dołącz do dyskusji: Nad czwartkową "Rzeczpospolitą" przelecą śmigłowce w rozszerzonej rzeczywistości. To akcja z PZL-Świdnik

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bolek
Super pomysł, gratulacje!
odpowiedź
User
Bimbo
Rzeczywiście poleciały. Brawo za kreację
odpowiedź
User
Ania
Jestem pod wrażeniem. Bardzo nowatorskie połączenie reklamy w prasie z nowoczesną technologią
odpowiedź