„Rodzinka.pl” straciła 150 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją
Ósmy sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,26 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 150 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 5,65 mln zł.
Średnia oglądalność ósmej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,26 mln widzów, co przełożyło się na 9 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45, w okresie od 4 marca do 3 czerwca br.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 1 kwietnia br., który zainteresował 1,46 mln osób.
Trzy topowe odcinki
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR% |
01-04-2016 | 21:42:22 | 22:07:21 | 1 461 200 | 9,87% |
20-05-2016 | 21:43:47 | 22:07:46 | 1 455 015 | 11,03% |
22-04-2016 | 21:43:24 | 22:07:38 | 1 444 218 | 10,17% |
W porównaniu do wiosny ub.r. serial stracił 150 tys. widzów. Szóstą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,41 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 9,53 proc. oraz 12,74 proc. Wówczas TVP2 w każdy piątek pokazywała po dwa odcinki produkcji - o godz. 21.05 i 21.40.
Dwójka w czasie emisji serialu zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i początek filmów fabularnych, co dało mu 17 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy fabularne; 11,91 proc.), a trzecia - TVP1 (gł. filmy; 9,59 proc.).
W grupie komercyjnej liderem był już jednak TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Wszyscy 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Polsat | 2 372 174 | 17,00% | 708 370 | 12,61% |
TVN | 1 661 547 | 11,91% | 1 079 229 | 19,21% |
TVP1 | 1 337 897 | 9,59% | 334 988 | 5,96% |
TVP2 - Rodzinka.pl 8 | 1 256 127 | 9,00% | 657 144 | 11,70% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 8” wyniosły 5,65 mln zł. Dla porównania szósta seria, licząca 26 odcinków, zarobiła z reklam 12,23 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Dziewiąty sezon „Rodzinki.pl” TVP2 pokaże w jesiennej ramówce br.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,15 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 150 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją
Wyniki fatalne na tak kosztowną produkcję.
Brak scenariusza, bo kilka skeczy to nie scenariusz.
Aktorzy odwalają rolę z miną "za takie stawki także każdy by grał". Nawiasem mówiąc brak refleksji i taka chałtura u aktorki tej klasy jak Małgorzata Kożuchowska.