„Rodzinka.pl” straciła 310 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Trzynasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,03 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 310 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku.
Średnia oglądalność odcinków 13. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 14 do 28 września br., wyniosła 1,03 mln widzów, co przełożyło się na 7,65 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można w piątki o godz. 21.45.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek produkcji, który zainteresował 1,05 mln osób.
W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu spadła o 310 tys. osób. Jedenastą edycję „Rodzinki.pl” po trzech odcinkach (pokazanych w okresie od 8 do 22 września ub.r.) śledziło średnio 1,34 mln osób przy udziałach na poziomie 10,76 proc. w 4+, 13,89 proc. w 16-49 oraz 12,79 proc. w 16-49.
Dwójka w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem jest TVP1, nadająca wówczas „Big Music Quiz” i transmisje sportowe, co daje jej 15,39 proc. udziału. Drugi jest TVN (pasmo filmowe; 7,85 proc.), a czwarty - Polsat („Lepiej późno niż wcale”; 7,13 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 310 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru