Robert Sadowski: z Grupy Netsprint do Newspoint
Robert Sadowski objął stanowisko digital marketing managera w Newspoint, firmie zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data. Poprzednio pełnił funkcję kierownika e-marketingu i marketing automation managera w Grupie Netsprint.
Sadowski będzie odpowiedzialny za komunikację i promocję marki Newspoint oraz wsparcie rozwoju platformy SaaS (dostępnej w 75 językach ze 170 krajów).
- Robert Sadowski ze swoim wieloletnim doświadczeniem w budowie rozwiązań e-commerce i komunikacji platform technologicznych będzie dla nas cennym wsparciem. W związku z wchodzeniem przez nas na nowe rynki zagraniczne i rozwojem platformy Saas, będziemy pracować z Robertem nad dalszą optymalizacją funkcjonalną i transakcyjną panelu Newspoint. Robert ma za zadanie zoptymalizować nasze działania komunikacyjne i znacząco zwiększyć skalę przychodów Newspoint z biznesu SaaS, także z rynków zagranicznych - mówi CEO Newspoint Robert Stalmach.
Sadowski ma 18-letnie doświadczenie w digital marketingu, w obszarach kreacji treści, analityki, SEM i SEO.
Absolwent matematyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej.
Dołącz do dyskusji: Robert Sadowski: z Grupy Netsprint do Newspoint