Instytut Monitorowania Mediów przejął Newspoint
Instytut Monitorowania Mediów kupił 100 proc. udziałów konkurencyjnej firmy Newspoint. Tym dołączyła ona do grupy IMM. Kwoty transakcji nie ujawniono.
4 stycznia br. Instytut Monitorowania Mediów kupił 100 proc. udziałów spółki Newspoint. IMM od lat stawia na intensywny rozwój, a ta inwestycja to kolejny krok w realizacji obranej strategii.
Dla Instytutu Monitorowania Mediów to kolejne przejęcie firmy z branży analityki i monitoringu mediów. W 2008 roku IMM zainwestował w rumuńską spółkę mediaTRUST, „Połączenie potencjału IMM, Newspoint oraz mediaTRUST pozwoli grupie IMM na dalszą ekspansję międzynarodową” – podkreśla IMM.
IMM przejmuje konkurenta
- W IMM stawiamy na nowe technologie i systematycznie wprowadzamy innowacje, które podnoszą jakość naszych usług. Jesteśmy otwarci na różnego rodzaju inwestycje, które pozwalają nam się rozwijać. Kolejną z nich jest kupno Newspoint, które niesie ze sobą wymianę doświadczeń i otwiera przed nami nowe perspektywy. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów – mówi Paweł Sanowski, prezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.
Dzięki transakcji IMM znacząco zwiększa swój udział w polskim rynku monitoringu i analityki mediów – podano w komunikacie.
- W obecnych czasach istotne znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły, sprostamy nowym wyzwaniom. Warto podkreślić, że IMM ma już pierwsze doświadczenia we wdrażaniu technologii opartych na AI. Jest też w trakcie opracowywania kolejnych projektów R&D dofinansowanych ze środków UE z budżetem przekraczającym 6 milionów zł. Beneficjentami tych prac będą przede wszystkich klienci grupy IMM – dodaje Agata Andruszkiewicz, członek zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.
Dołącz do dyskusji: Instytut Monitorowania Mediów przejął Newspoint