Grupa RMF nie podnosi cen reklam na dwa kolejne miesiące
Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe swoich stacji i pakietów na kolejne dwa miesiące. Pozostaną one bez zmian w stosunku do obecnie obowiązujących, nie będzie też żadnego okresu high season.
Nowe cenniki stacji i pakietów handlowych Grupy RMF będą obowiązywać od 1 maja do 2 lipca. Pozostaną one na takim samym poziomie, jak obowiązujące obecnie.
Najdroższe reklamy w stacjach grupy emitowane są w piątki w paśmie między godz. 7 a 10). Maksymalna cena spotu w RMF FM wynosi 57 tys. zł, w RMF Maxx - 9,9 tys. zł, w RMF Classic - 4550 zł.
Utrzymane zostaną również aktualne ceny reklam w pakietach. I tak najdroższy spot w pakiecie RMF 3D kosztuje 64,9 tys. zł, w RMF z Klasą - 59,7 tys. zł, w RMF na Maxxa - 60,4 tys. zł, a w Power FM - 73 880 zł (tu w paśmie piątkowym w godz. 7-9).
- Chcemy, by nasze produkty były dostępne dla wszystkich klientów, nawet w obecnych czasach bardzo wysokiej inflacji. Oferujemy reklamodawcom bardzo korzystne kosztowo dotarcie do odbiorców zarówno w porównaniu z innymi grupami radiowymi, jak i innymi mediami. W naszym portfolio znajdują się najbardziej zasięgowe rozgłośnie i pakiety, dostosowane do praktycznie wszystkich targetów – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
W cenniku majowo-czerwcowym nie został też ogłoszony ani jeden okres high season wprowadzany w okresach zwiększonego popytu na reklamę radiową, zazwyczaj w związku ze świętami.
Dołącz do dyskusji: Grupa RMF nie podnosi cen reklam na dwa kolejne miesiące
wspaniały artykuł
zazdraszczAM talentu, smykałki dziennikarskiej i w ogóle NOBEL za całokształt