Ringier Axel Springer Polska wprowadza Moneteasy, platformę monetyzacji dla e-biznesu
Ringier Axel Springer Polska uruchomił Moneteasy, platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. Według wydawcy jest to rozwiązanie pozwalające na dotarcie do klientów na dowolnym etapie ścieżki zakupowej w internecie.
Jak podaje RAS Polska Moneteasy, oprócz marek mediowych z portfolio Ringier Axel Springer Polska (m.in. Onet, Fakt24, VOD, Komputer Świat, Forbes, Auto Świat, Newsweek czy Business Insider) zrzesza 180 partnerów mediowych, blogerów i influencerów. Ma to umożliwiać dotarcie do wyselekcjonowanych grup klientów online zainteresowanych zakupem, osiągając zasięg do 90 proc. internautów w Polsce.
Według zapowiedzi Moneteasy łączy cechy content commerce, produktową reklamę kontekstową, porównywarkę cen Skąpiec.pl, serwis z opiniami użytkowników Opineo.pl i platformę influencerską Klub Ekspertek Ofeminin.
Moneteasy ma docierać do użytkowników z dopasowanym kontekstowo przekazem o produktach sprzedawanych online z wykorzystaniem serwisów internetowych.
- Dysponujemy kompleksowymi rozwiązaniami pozwalającymi na efektywne dotarcie do zainteresowanych zakupem użytkowników. Moneteasy łączy e-commerce z wydawcami i twórcami treści, serwisami porównującymi ceny oraz prezentującymi wiarygodne opinie. Platforma Moneteasy integruje potrzeby zakupowe użytkowników z kilkoma tysiącami e-sklepów w Polsce, bazując na innowacyjnych i elastycznych narzędziach - podkreśla Jovan Protić, COO Ringier Axel Springer Polska.
Klientom, którzy korzystają z rozwiązania dostępnego w ramach oferty Media Impact Moneteasy ma umożliwiać optymalne zarządzanie budżetem efektywnościowym. Sklepy działające w sieci, za pomocą Moneteasy mogą dobierać narzędzia zgodnie ze swoimi potrzebami, a platforma pozwala im na efektywną optymalizację konwersji. W zależności od określonych celów partnera e-commerce możliwe jest zaprojektowanie unikalnej kampanii zasięgowej lub sprzedażowej, bądź połączenie działań zasięgowych i sprzedażowych na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta.
Jednocześnie wydawcom i twórcom treści Moneteasy oferuje rozwiązania wspomagające monetyzację ich ruchu. Wydawcy, korzystający z platformy, dzięki dostępowi do prostych narzędzi i bazy milionów produktów z 2 tys. kategorii będą mieli możliwość efektywnej monetyzacji własnych treści. Z kolei model rozliczeń Moneteasy pozwala wydawcy rozliczyć się już za każde przejście z jego strony do sklepu internetowego.
Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska wprowadza Moneteasy, platformę monetyzacji dla e-biznesu