„Samochody z drugiej ręki, jakość pierwszej klasy” w reklamach Renault Selection (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca program sprzedaży i odkupu samochodów używanych Renault Selection. Akcję, realizowaną w internecie, przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i OMD.
W spocie z kampanii dziewczynka bawi się resorkiem. Jest to pokazywane tak, jakby prawdziwy samochód wykonywał efektowne manewry. Ostatecznie zabawka ląduje pod łóżkiem, skąd dwa lata później wyjmuje ją ojciec i daje młodszej córce. Podsumowuje to slogan: „Samochody z drugiej ręki, jakość pierwszej klasy”.
W ramach programu Renault Selection można sprzedawać i kupować samochody używane różnych marek. Program jest realizowany przez autoryzowanych partnerów Renault, wszystkie dostępne w nim auta są objęte 12- lub 24-miesięczną gwarancją oraz assistance.
Kampania reklamowa jest prowadzona w internecie, obejmuje platformy społecznościowe oraz Allegro.pl.
Adaptacją globalnych reklam na potrzeby te akcji zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Samochody z drugiej ręki, jakość pierwszej klasy” w reklamach Renault Selection (wideo)