Reckitt Benckiser ogłasza przetarg na globalny budżet medialny
Firma Reckitt Benckiser ogłosiła przetarg na globalne planowanie izakup mediów.
Wartość globalnego budżetu medialnego firmy, do której należątakie marki jak Airwick, Clearasil, Dettol, Vanish i Veet, szacujesię na około 800 milionów funtów.
Obecnie za medialną obsługę Reckitt Benckiser na różnych rynkachodpowiadają m.in. domy mediowe OMD, MPG i ZenithOptimedia.
W pierwszej fazie postępowania przetargowego firma będzierozmawiać właśnie z tymi agencjami, a po tych wstępnych dyskusjachprzegląd będzie mógł zostać otwarty również na inne agencje.
W ubiegłym roku Reckitt Benckiser zwiększył swoje nakładymedialne o 26 procent, do poziomu 800 milionów funtów, a przychodyfirmy wzrosły o 25 procent, do 6,6 miliarda funtów. Z kolei w Ikwartale bieżącego roku zanotowała ona wyższy od spodziewanegoprzez analityków, 35-procentowy wzrost zysku.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Reckitt Benckiser ogłasza przetarg na globalny budżet medialny