Rebranding Mokate na Caffetteria Mokate reklamowany sponsorsko (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kaw i deserów Caffetteria Mokate (produkowanych przez firmę Mokate) oparta na sponsorowaniu wybranych programów. Akcję przygotowały agencja reklamowa Gong i dom mediowy Value Media.
W kampanii prezentowany jest nowy wizerunek marki - na przełomie ub. i br. zmieniła ona nazwę z Mokate na Caffetteria Mokate oraz zyskała nową identyfikację wizualną. Jednocześnie zmodyfikowano pozycjonowanie brandu - obecnie ma on być ekspertem w produktach kawiarnianych na czele z kawą i deserami.
Akcja obejmuje spoty sponsorskie emitowane przy filmach i programach rozrywkowych w kanałach ogólnopolskich (m.in. przy „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” w Polsacie, „Co za tydzień” i „Dzień dobry TVN”, „Jaka to melodia” w TVP1) oraz przy wybranych produkcjach w kanałach tematycznych (obecnie w TLC i Discovery Life, a od kwietnia również w Polsat Cafe).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media (należący do Group One), który pozyskał to zlecenie na podstawie zapytania ofertowego.
Dołącz do dyskusji: Rebranding Mokate na Caffetteria Mokate reklamowany sponsorsko (wideo)