Patrycja Giurko została dyrektor marketingu w Grupie Otmuchów
Patrycja Giurko, była marketing manager w firmie obuwniczej CCC, a wcześniej także Mokate, została dyrektor marketingu w Grupie Otmuchów.
Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że Giurko ma odpowiadać m.in. za przeprowadzenie marek z portfolio Grupy Otmuchów przez proces rewitalizacji.
Patrycja Giurko rozstała się z Grupą CCC niedawno, bo w czerwcu br. Pełniła tam funkcję global marketing managera. Miała tam odpowiadać za nadzorowanie realizacji globalnej strategii marketingowej na wszystkich rynkach zagranicznych.
Wcześniej pracowała także Mokate Group i CCC.
Giurko do CCC przeszła z firmy Hoop Polska, w której pracowała przez około 9 lat. Zaczynała w 2007 roku jako senior brand manager, potem kolejno pełniła funkcje group brand managera i marketing managera.
W latach 1997-2002 była brand managerem w Unilever Polska, potem kolejne dwa lata podobną funkcję pełniła w firmie Henkel Polska, a następnie w firmie Mieszko.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Giurko została dyrektor marketingu w Grupie Otmuchów