SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Otsochodzi w nowej kampanii "Heineken Silver for real"

Raper Otsochodzi został twarzą kampanii reklamowej piwa Heineken Silver (Grupa Żywiec).

Na potrzeby reklamy Heineken Silver stworzono materiały wideo dotyczące trzech sytuacji z życia Gen Z – domówkę, imprezę na tarasie oraz wizytę w food trucku. Co ciekawe, bohater filmów z food truckiem może być znany fanom Otsochodzi – występował już bowiem w klipie do utworu „AHA”.

Tancerka i lasery ze spotu „Impreza” stanowią natomiast nawiązanie do klimatu z teledysku do utworu „Moonwalk” grupy OIO, którego 1/3 jest Otsochodzi. Wszystkie spoty można oglądać w internecie od 18 lipca.

Autorem filmów jest Daniel Jaroszek, który współpracował już z Otsohodzi przy okładce płyty „Miłość”.

Autorem konceptu kreatywnego jest 2012 Agency, zajmująca się także nadzorem nad realizacją projektu.  Reżyserem spotów jest Daniel Jaroszek, operatorem – Igor Połaniewicz, a za produkcję odpowiada Graffiti Films. Ze strony managementu artysty współpracę nadzoruje Jan Porębski/2020 works. Media dla marki Heineken planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Obsługę PR zapewnia agencja HOPE.

Dołącz do dyskusji: Otsochodzi w nowej kampanii "Heineken Silver for real"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
...
nie jest chyba dobrze jak dwudziesto paro latki wystylizowane na nastolatki reklamują alkohol jakim jest piwo
0 0
odpowiedź
User
yesman
nie jest chyba dobrze jak dwudziesto paro latki wystylizowane na nastolatki reklamują alkohol jakim jest piwo

Prawnie w reklamie piwa aktorzy nie mogą mieć mniej niż 25 lat, więc to nie jest kwestia dobrze czy źle tylko kwestia prawna :)
0 0
odpowiedź