Heineken edukuje o odpowiedzialnym piciu. Twarzą gwiazda F1
Marka Heineken, globalny partner F1, po raz kolejny wystartowała z akcją promującą odpowiedzialną konsumpcję. Wspólnie z jednym z najlepszych kierowców świata, Maxem Verstappenem, przypomina, że najlepszym kierowcą podczas wieczornych wyjść jest zawsze ten, który nie pił alkoholu
Marka Heineken powraca z kampanią, przypominającą o tym, że najlepszy kierowca to ten, który nie pije. Inspiracją dla niej są badania, pokazujące, że imprezujący na mieście konsumenci często wybierają kierowców na bazie przypadkowych kryteriów, a nie najbardziej istotnego powodu – tego, że nie pili alkoholu. W działania zaangażował się jeden z najlepszych kierowców świata oraz ambasador Heinekena 0.0 – Max Verstappen, którego można zobaczyć w spocie telewizyjnym, kreacjach digitalowych oraz na materiałach BTL.
Konkurs Heinekena
Wystartowała także aktywacja, umożliwiając ściganie się z samym Max Verstappenem. Akcja została podzielona na trzy etapy.
Do 17 marca na stronie marki trwają kwalifikacje, w których wyłonionych zostanie 20 najszybszych graczy. 6 kwietnia zmierzą się oni podczas eventu na żywo w Warszawie, gdzie sprawdzą swoje siły na oficjalnych symulatorach F1.
Zdobywcy trzech najlepszych wyników zgarną wyjazdy na GP Włoch 2024. Dodatkowo, najszybszy gracz z Polski weźmie udział w globalnym finale turnieju, stając w szranki z zawodnikami z całego świata oraz z Maxem Verstappenem. Start akcji wspierała obecność marki na IEM, gdzie uczestnicy mogli ściągać się na oryginalnym symulatorze F1 23.
Dołącz do dyskusji: Heineken edukuje o odpowiedzialnym piciu. Twarzą gwiazda F1