Radio receptą Polaków na korki
Ponad 60 proc. Polaków stojąc w korkach drogowych słucha radia - wynika z internetowego badania OMG Metrics. Przez telefon rozmawia wtedy co siódma osoba, a reklamy outdoorowe ogląda 15 proc. respondentów.
62,5 proc. Polaków deklaruje, że kiedy stoją w ulicznych korkach, słuchają radia. 40,5 proc. osób rozmawia wtedy ze współpasażerem - najczęściej robią to ludzie poniżej 25. roku życia oraz uczące się (po 51 proc. wskazań). Co trzeci respondent słucha w takiej sytuacji muzyki z płyt, a co siódmy - rozmawia przez telefon.
15 proc. Polaków podczas stania w korkach drogowych ogląda reklamy znajdujące się wokół ulic, natomiast 9 proc. je coś lub pije. Nośniki outdoorowe obserwuje w takiej sytuacji prawie dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn (19 proc. wobec 11 proc.) oraz trzy razy więcej osób mających do 24 lat niż ludzi w wieku powyżej 45 lat (21 proc. wobec i 7proc.). Jedynie 7,5 proc. Polaków zajmuje się wtedy czytaniem. Z kolei 12,5 proc. respondentów deklaruje, że nie zdarza im się stać w korkach.
Badanie na temat czynności wykonywanych przez Polaków podczas stania w ulicznych korkach zostało przeprowadzone przez OMG Metrics, dział badawczy grupy OMG. Ankiety w formie wywiadów internetowych objęły w sierpniu ubiegłego roku 977 osób.
Dołącz do dyskusji: Radio receptą Polaków na korki