Radek Jaworski szefem działu komunikacji Eurosportu
Eurosport Polska stworzył dział komunikacji, którego celem jest wzmocnienie oraz integracja działań komunikacyjnych firmy. Na jego czele jako head of communications stanął Radek Jaworski.
Jaworski odpowiedzialny będzie za tworzenie strategii komunikacji marketingowej B2C, B2B oraz PR oraz nadzorowanie ich realizacji w odniesieniu do produktów grupy Eurosport, do których należą kanały telewizyjne Eurosport, Eurosport 2, Eurosport News, aplikacja video Eurosport Player oraz strona internetowa eurosport.pl.
Radek Jaworski przez ostatnie pięć lat pracował jako PR manager Panasonic Polska. Był odpowiedzialny za opracowywanie oraz realizację strategii public relations tej firmy w Polsce oraz krajach bałtyckich. Wcześniej związany był z agencją United PR, gdzie pracował m.in. stanowisku senior account manager i obsługiwał takie firmy jak Kompania Piwowarska, Procter&Gamble, Microsoft, Polkomtel czy PZU.
W dziale komunikacji Eurosport Polska poza Jaworskim pracują także Anna Łuszczyńska i Paweł Rozmianiec.
Wcześniej za działania PR dla Eurosportu w Polsce odpowiadał zatrudniony na stanowisku press officera Marek Kaleta, który pozostaje w stacji jako dziennikarz i komentator.
Dołącz do dyskusji: Radek Jaworski szefem działu komunikacji Eurosportu