Publicis Worldwide Poland z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną
Agencja Publicis Worldwide Poland wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Curiosity creates growth”. W jego centrum jest "ciekawość", która wyznacza kurs agencji.
Publicis Worldwide Poland wprowadza nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Curiosity creates growth”.
Filarem zmiany jest fundamentalna wartość agencji – ciekawość, która ma pobudzać kreatywność i napędzać jej działania, motywować do zadawania trudnych pytań i „łączenia kropek”, inspirować do tworzenia innowacyjnych rozwiązań i kreatywnych odpowiedzi.
- Jesteśmy przekonani, że "ciekawość" może mieć znaczący wpływ na wzrost biznesu, niezależnie od jego obecnej skali, bo pozwala spojrzeć na wyzwania biznesowe z bardzo różnych perspektyw. Dzięki ciekawości razem z naszymi Klientami rozwijamy ich marki i na tysiąc sposobów wykorzystujemy nasze zdolności do tworzenia nieoczywistych rozwiązań – używamy do tego autorskich narzędzi i metod pracy oraz nowych technologii inspirowanych pogłębioną interpretacją danych” – powiedziała Dagmara Gadomska, dyrektorka generalna Publicis Worldwide Poland.
Nowa identyfikacja wizualna Publicis Worldwide Poland
Nowemu pozycjonowaniu agencji towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej, osadzona w popularnych trendach w designie. Łączy dwie palety kolorystyczne, ciepłych barw symbolizujących energię, emocje i witalność oraz chłodnych barw reprezentujących technologię i analitykę danych. Obie palety w połączeniu tworzą zaskakujący i mocny duet. Kluczowymi elementami identyfikacji są: sygnet z literą „P” z logo Publicis, dynamiczne, wielowymiarowe i adaptacyjne kształty oraz rotujący claim: "Curiosity creates growth/brands/relationships/business i results".
- Działamy na rynku od lat, czas opowiedzieć o sobie coś nowego. Postawiliśmy wszystkie karty na "ciekawość" - wartość, z którą się identyfikujemy i która napędza nasze działania. Jesteśmy gotowi wspierać nietuzinkowych ludzi, odkrywać nowe trendy, kreatywnie używać nowych technologii i tworzyć niezapomniane doświadczenia. Zapraszamy wszystkich na naszą nową, bardzo „dopaminową” stronę internetową oraz do kontaktu z ciekawym nowych wyzwań zespołem. Stwórzmy razem coś naprawdę ciekawego - powiedziała Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer w Publicis Worldwide Poland.
Dołącz do dyskusji: Publicis Worldwide Poland z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną
Dziwne, że biorą od innych pomysł na komunikację...